Na objednávkach uvadzajte:
- kompletnú fakturačnú adresu( pokiaľ ste firma)
- presnú dodaciu adresu, ak sa odlišuje od fakturačnej
- kontakt na Vás napr. email, telefón
Reklamovať je možné len tovar zakúpený prostredníctvom www.iget.sk. Reklamáciu je nevyhnutné uplatňovať bez zbytočného odkladu, a to hneď na mieste pri doručení tovaru príjemcovi. Reklamácia musí byť vyhotovená okamžite po doručení tovaru emailom či telefonickým kontaktom na kontaktné údaje prevádzkovateľa. Ak bola zásielka dodaná s oneskorením, bol poškodený obal a podobne, kontaktujte zákaznícky servis prevádzkovateľa iget@iget.sk
Ak zákazník neuplatní svoje nároky v dobe a spôsobenom podľa predchádzajúcich podmienok platí, že zásielka bola doručená riadne a včas. Zákazník zodpovedá prevádzkovateľovi za všetky straty, ktoré mu vzniknú tým, že úmyselne porušil niektoré z predchádzajúcich ustanovení resp., že neuvádzal pravdivé údaje vo svojom registračnom formulári. Pri prebraní tovaru je potrebné si skontrolovať počet jednotlivých položiek, ako aj prípadné fyzické poškodenie tovaru. Zákazník je povinný uskladňovať zakúpený tovar podľa inštrukcií výrobcu na obale. Reklamácia nebude uznaná ak preukázateľne zákazník nedodržal inštrukcie výrobcu, alebo závada bola zapríčinená jeho zlou manipuláciou a skladovaním. Včas reklamovaný tovar, preukázateľne zakúpený v internetovom obchode bude vymenený za tovar nový, alebo bude reklamácia riešená vrátením peňazí.
- pri objednávkach do 700 € prepravu platí zákazník ,prepravná služba GLS doručí tovar do 24 hod. jej suma je 150,- Sk
- pri objednávke 700 € a viac prepravu kuriérskou službou platí naša spoločnosť
- dodanie tovaru do 14 dní od objednávky
- akcie platia do vypredania zásob